10 Aralık 2007 Pazartesi

English PLus 12 Cd İNGİLİZCE Eğitim & Öğretim Seti


Şifre : virs
Set'in Temel özellikleri,1-Dört önemli dil yeteneğini geliştirir: okuma,yazma,dinleme,konuşma2-Toplam 30.000 kelime3-Tüm dilbilgisi kurallarını içerir4-3000'in üzerinde sözcük ve deyim5-İhtiyaç anında türkçe yardım menülerine ulaşır6-CD başına 120 saat etkileşimli ingilizce eğitimi sağlar7-Ses tanıma teknolojisi ile kullanıcının konuşma ve telaffuz doğruluğunu ölçer8-Alıştırma ve testlerle öğrenilenleri pekiştirir9-Canlı animasyonlar, müzik ve ses ile eğlenceli oyunlar içerirEnglish Plus serisi öğrenimi kolaylaştıran,öğretirken eğlendiren çağdaş yaklaşımı,yüksek grafik ve video kalitesi, kullanımı kolay ve zevkli kılan ara birimi, etkileşim düzeyini artıran ses efektleriile multimedya teknolojisininson harikasıdır.LET'S START “Temel kelime ve Gramer kuralları” 1 CDROMBASIC “Temel Eğitim Düzeyi” 3 CDROMINTERMEDIATE “Orta Eğitim Düzeyi” 3 CD-ROMADVANCED “İleri Eğitim Düzeyi” 5 CD-ROM

1 yorum:

Adsız dedi ki...

arkadaşım bu packlerin 7.sınde server sorunu diyor o kadar da indirdimm bir seyler yaparmısın