9 Aralık 2007 Pazar

Norton PartitionMagic 8.0

Norton PartitionMagic ile disk partition’larını, veri bütünlüğünü kaybetmeden kolay ve hızlı bir şekilde oluşturabilen kullanıcılar, istedikleri takdirde boyutunu değiştirebiliyor, taşıyabiliyor, bölebiliyor, birleştirebiliyor ve sildikleri alanları geriye döndürebiliyorlar.Sistem bakımının önemli bir bölümünü oluşturan sabit disk bölme sayesinde çakışmalar engellenirken, veriler de korunarak performansın artmasını sağlıyor. Her bölüm ayrı bir disk sürücü gibi görüldüğü için sistem çökmelerinde veri kaybı en aza indiriliyor Ayrıca daha kolay yedekleme de yapılıyor. Noon PartitionMagic’in veri ve işletim sistemi parçalarını bölümlere ayırabilme özelliği, disk tarama ve defragmenting gibi sistem yönetimi fonksiyonlarının çok daha hızlı yapılmasına olanak sağlıyor. Yazılımın, kolay kullanımlı kullanıcı ara birimi sayesinde dosya ve klasörler, bir bölümden veya işletim sisteminden diğerine kolaylıkla kopyalanabiliyor. Kullanıcılar, sunulan yardım sihirbazı sayesinde bölümleme işlemlerini adım adım gerçekleştirirken aynı zamanda bekleyen işlemleri de izleyebiliyor.Norton PartitionMagic NTFS, FAT 32, FAT, Linux Ext2 and Linux Ext3 gibi farklı dosya sistemlerini desteklemektedir. Kullanıcıların farklı işletim sistemlerini, hatta aynı işletim sisteminin farklı sürümlerini aynı bilgisayara yükleyebilmelerine ve çakışma sorunlarıyla karşılaşmadan çalıştırabilmelerine olanak sağlıyorr. Yine yardımcı sihirbaz işletim sistemi kurulumunun her aşamasında kullanıcıya destek olurken, BootMagic aracıyla sistemin bir sonraki açılışında hangi işletim sistemini kullanarak açılacağı seçilebiliyor.
Önemli Notlar: Demo sürümünde çok fazla işlem yapılamamaktadır.
Demo
İNDİR

Hiç yorum yok: